„Nie ma miejsca na półśrodki.” Agent Kwartału odsłania kulisy swojego sukcesu! Przeczytaj wyjątkowy wywiad.
- 23.04.2023
- Blog nieruchomości
Dziś mamy zaszczyt przedstawić wyjątkowy wywiad z Robertem Bandrowskim – naszym cenionym agentem nieruchomości, który zdobył tytuł „Agent Kwartału”. Odkryjcie z nami tajemnice jego niezwykłego zaangażowania, niezastąpionych umiejętności oraz unikatowego podejścia do współpracy z klientami. Zapraszamy do fascynującej rozmowy, w której nie zabraknie inspirujących wskazówek dla każdego, kto chce odnieść sukces w branży nieruchomości.
Gratulujemy zdobycia tytułu „Agenta Kwartału” w biurze nieruchomości Estatic! Czy mógłbyś opowiedzieć nam, co przyczyniło się do osiągnięcia tak znakomitego wyniku? Jakie są Twoje sekrety sukcesu?
Niezależnie od tego, w co się angażuję, zwykle robię to na 100% albo wcale. Nie ma miejsca na półśrodki. W przypadku nieruchomości jest podobnie: pełne zaangażowanie, wiedza i umiejętności zdobyte podczas wieloletniej pracy na stanowiskach handlowych czy menedżerskich pomogły mi osiągnąć ten wynik. Duma z pozytywnych opinii klientów o współpracy ze mną także stanowiła motywację.
Jak zaczęła się Twoja przygoda z branżą nieruchomości? Czy zawsze chciałeś zostać pośrednikiem, czy to była raczej niespodziewana zmiana kierunku w Twojej karierze?
Zawsze interesowałem się szeroko pojętym tematem związanym z nieruchomościami, głównie jednak hobbystycznie. Większą część życia zawodowego spędziłem w branży samochodowej, która często dotykała zagadnienia produktu ekskluzywnego. Upraszczając, klienci nieruchomości czy samochodów mają często podobne powody zakupowe, a więc działają pod znacznym wpływem emocji. Moje dotychczasowe doświadczenie idealnie się tu przydaje.
Opowiedz nam o swoim podejściu do współpracy z klientami. Jakie są Twoje kluczowe zasady, które pomagają w budowaniu zaufania i owocnych relacji?
W swojej karierze zawodowej ukończyłem wiele kursów, w tym jak rozmawiać z klientami, a także przez wiele lat doskonaliłem to w praktyce. Uważam też, że niezbędne są wrodzone predyspozycje, cechy charakteru, a kontakt z ludźmi trzeba po prostu lubić. Współpracując z klientem, staram się być empatyczny, choć oczywiście w granicach rozsądku. Wejście w „buty” klienta podczas analizy jego potrzeb i oczekiwań pozwala na znalezienie dla niego idealnej drogi i w efekcie skutecznej realizacji celów. Ja zawsze robię wszystko, by dotrzymać danego słowa. Od pierwszego kontaktu z klientem dążę do szczerego zbudowania jego zaufania, bo tylko tak możemy razem współdziałać, mając przecież w dużej mierze ten sam cel. Zaufanie jest najważniejsze, bo wtedy łatwiej jest być skutecznym w działaniu.
- „Niezależnie od tego, w co się angażuję, zwykle robię to na 100% albo wcale.”
Współpracując z klientami premium, musisz być doskonale zorientowany w rynku nieruchomości. Jakie trendy i ciekawe rozwiązania w dziedzinie nieruchomości w Trójmieście zauważyłeś w ostatnim czasie? Czego możemy się spodziewać w przyszłości?
Klienci premium coraz częściej oczekują czegoś więcej niż tylko „ciekawej” nieruchomości czy „dobrej” za nią ceny. To nie zaspokaja ich potrzeb w całości. Kompleksowość przy całej często długiej drodze transakcyjnej, czyli też bezpieczeństwo oraz logistyka, są bardzo przez nich oczekiwane. Potrzebują współpracy z agentem, który sprosta tym oczekiwaniom. Agent staje się pewnego rodzaju osobistym doradcą i asystentem klienta premium, za co zostanie odpowiednio wynagrodzony. To będzie dostępne tylko dla najlepszych agentów, z najlepszymi opiniami, skutecznością i tym wszystkim, czego oczekują klienci premium. Ja osobiście widzę się w tej roli, lubię pracować z wymagającymi klientami i zajmować się pięknymi nieruchomościami.
Biuro nieruchomości Estatic stawia na najwyższą jakość, ciągły rozwój i kulturę pracy, a tytuł „Agenta Kwartału” potwierdza, że świetnie się tu odnajdujesz. Jakie wartości i cechy biura nieruchomości Estatic są dla Ciebie najważniejsze? Jak wpłynęły one na Twoje osiągnięcia zawodowe?
Przyszedłem do Estatic, szukając biura wyjątkowego. Już przy pierwszej rozmowie rekrutacyjnej poczułem, że chcę tu pracować. Obecnie czuję się wyróżniony, reprezentując biuro, które ma doskonałą reputację, bardzo dobre opinie i coraz większą rozpoznawalność. Zasady pracy i szkolenia wspomagają rozwój i pomagają osiągać sukces. Ważne są dla mnie wartości wyznawane przez Estatic i fakt, że nasza ekipa to zespół świetnych ludzi, rozumiejących się, pomagających i wspierających się wzajemnie. Moje plany zawodowe są związane z Estatic, mam nadzieję, że na długi czas.
Jakie cechy Twoim zdaniem powinien posiadać idealny agent nieruchomości, aby odnieść sukces w tej branży? Czy masz jakieś konkretne rady lub wskazówki dla osób, które myślą o wejściu w świat pośrednictwa nieruchomości i chciałyby osiągnąć sukces?
W mojej opinii, niezależnie od tego, co sprzedajemy – nieruchomości, samochody, pralki czy skarpety – jeśli wymaga to kontaktu z klientem, zasady są takie same. Zawsze najważniejszy jest człowiek i wysoka jakość wykonywanej pracy, a wyniki przyjdą. Oczywiście, w pewnym momencie dochodzi specjalizacja, znajomość produktu, a także klienta i jego oczekiwań. W moim przypadku wiele czasu poświęciłem i ciągle poświęcam na zdobywanie wiedzy z zakresu nieruchomości. Im więcej wiesz, tym łatwiej poruszać się w danym środowisku i osiągnąć sukces.
Na koniec pytanie luźniejsze: Opowiedz nam, jak wygląda dzień z życia najlepszego agenta kwartału w Estatic. Jakie są Twoje codzienne rytuały? Jaki jest Twój ulubiony sposób na odstresowanie się i zrelaksowanie po dniu pełnym spotkań i rozmów z klientami?
Wszystko zależy od tego, co znajduje się w danym dniu w moim kalendarzu. Zwykle wstaję wcześnie, aby przed śniadaniem poczytać coś związanego z nieruchomościami i przygotować się do dnia pracy. Następnie do wieczora pracuję, w biurze lub u klientów. Po powrocie do domu staram się znaleźć czas na basen, bieganie i spędzanie czasu z rodziną. Weekendy są wolne od pracy, ale czasem zdarza się, że trzeba coś załatwić. Generalnie większość weekendów spędzam z rodziną i odpoczywam. Czasem robię coś spontanicznego, pójdę na mecz czy koncert, lub wyjeżdżam na dłuższe wycieczki. Kontakt z klientami nie jest dla mnie aż tak wyczerpujący, że potrzebuję specjalnego sposobu na odstresowanie się. Może też dlatego, że wykonuję ten zawód, ponieważ go lubię, a nie tylko dlatego, że muszę. To ma ogromne znaczenie.
Published by Łukasz Wydrowski on 23.04.2023
Posted Under "Blog nieruchomości"